Med avancerad sökning kan man hitta målgruppen i LinkedIn nätverket. Med personlig kommunikation till utvalda personer byggs relation och förtroende.
Episod 2 - Riktade inlägg
Det är vanligt att företag delar med sig av inlägg till följarna på företagssidan. Välj Sponsored Content för bättre räckvidd och nå en utvald målgrupp i nätverket.
Episod 3 - Bli "trusted advisor"
Det finns flera sätt att bli känd och stärka sitt varumärke. Att bygga förtroende så att läsekretsen ställer frågor och ber om råd har många fördelar.
Episod 4 - Content 7 steg
Börja med förstå dina publik. Välj tema som är relevant och intressant. Bygg en berättelse som utgår från målpersonens situation.
Episod 5 - Skriva säljande content
Att skriva läsvärt är bra. Det blir än mer intressant för läsarna när de får följa med i en berättelse där de känner igen sig.
Episod 6 - LinkedIn event
LinkedIn event är en relativt ny funktion som möjliggör att man bjuda in sitt nätverk. Eventet kan vara ett möte online eller fysiskt.
Tema: Nå målgruppen genom nätverket
Prenumerera på insikter
Få info om nya kurser och vägledning
Du får info om erbjudanden och tidig tillgång till kurser
Olle Leckne
Digital och social entreprenör
Min mission är att hjälpa dig och ditt företag att komma i kontakt med möjligheter (du annars inte skulle få).