Sociala säljare säljer 78% mer 

fler och Rätt kunder med onboarding


Vi hjälper er nå rätt person på rätt typ av företag genom att skapa en smidig ombordningstigning för era nya B2B kunder

BONUS - Genomgång av köpresan* 

Hej, Jannis & Olle här. Vi har något intressant att berätta som är värt att lyssna på. Vi riktar oss främst till dig som jobbar med tjänster som är abstrakta och där det står något på spel. Det krävs nämligen något mer för att era tjänster ska bli köpbara digitalt. Vi kan hjälpa till att göra värdet av tjänsten tydligt och ta bort osäkerheten som ofta hindrar vid köp.    

Detta kommer du lära dig:


Så här fungerar kunder 2020

Det har skett ett stort maktskifte senaste åren. Nu ligger makten hos kunderna. Därför är viktigare än någonsin att lära känna sin målgrupp för komma närmare potentiella kunder.  


Vad en köpresa är och hur man säljer som kunder vill köpa 

Tidigare räckte det med en snygg webbplats, traditionell marknadsföring och rabatter. Men nu finns det många snarlika tjänster på marknaden. Så det krävs att säljarna lyssnar noga på köparna. Att förstå hur köparna köper digitalt har blivit avgörande. Att kartlägga köpresan och anpassa till köparnas nya beteenden. 


Engagera mer och fler med en serie videos och artiklar

På grund av det breda utbudet har de mjuka värdena, känslorna och helhetsupplevelsen fått en viktigare roll. Den som är skicklig på att engagera och influera tidigt* på köpresan har stora fördelar (* får affären i 74% av fallen). Tänk dig en bra serie på Netflix som håller spänningen.


Skapa en plan för att lansera tjänster digitalt 

När vi har skapat en ny bättre digital köpresa är det dags att berätta för er målgrupp. Vi rekommenderar en digital lansering som sträcker över en längre tid. Så köparna hinner upptäcka och lära sig något nytt samtidigt som man inser att man behöver göra en förändring. Med en bra plan kan vi skapa en återkommande digital lansering som engagerar mer och fler.  

Nu har vi sett så många, som når fler person på fel typ av företag, så vi känner att vi behöver göra något åt det.

Vi har upptäckt möjligheten att hjälpa den potentiella kunden att stiga ombord som på en på båt. 

Att göra det behagligt och roligt.  I stället för sälj och marknadsföring som argumenterar och tjatar.  

Vi ser att mötas på köpresan och engagera med insikt - är överlägset andra sätt.   

Jannis & Olle

Selling Socially 

Ja tack, det här är rätt för mig

*) Tre steg. 1. Du fyller i några frågor (tar ca 5 min) online. 2. Vi följer upp med en intervju. 3. Redovisning med rekommendationer.

© Copyright Selling Socially Rights Reserved.

50% Complete

GET MY BEST SELLING BOOK - FREE

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close
Page Created with OptimizePress