Dax för ombordstigning – smidigt och trevligt

För att hamna i samma båt som kunden stiger vi ombord

Sociala säljare säljer mer än de som inte är sociala

Sociala säljare använder nätverket


Steg 1: Köparen får upplevelser

Steg 2: Är upplevelserna bra > blir det köp

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″]Social sales handlar om att vara social, eller hur! Hur stegen fram till köp upplevs beror på flera olika faktorer. Därför tycker vi att ”Vad köparna vill ha” undersökningen är så intressent. Köparna uppmanar oss att:[/text_block]
  • 1. Förstå min verksamhet, förstå mig!
  • 2. Visa att du är bra på att kommunicera!
  • 3. Fokusera på det som händer efter avslutet!
  • 4. Ge mig insikter och perspektiv!
— SPACER —

Ja tack, berätta mer

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]PS Du kommer få fler insikter och erbjudanden. Vill du diskutera klicka här[/text_block]

Vill du nå rätt personer i företag med rätt potential!?

Genom videofilmerna har du sett vad som inte fungerar så bra. Vi har också gått igenom delar av social sales. Du har nog märkt att vi lägger ett pussel med flera bitar.

Nu tar vi strax en titt på hela pusslet, om du vill.

När pusslet är lagt blir det bättre än bitarna var och en för sig!

Det här är bra, jag vill gå vidare

Möt Jannis & Olle

Jannis Politidis

Med sin passion, erfarenhet och intuitiva arbetssätt förvandlar Jannis kundens idé till fantastiska bilder och gör det extra för bästa resultat.

Jannis säger att det finns så mycket som man kan lära sig varje dag. Även om Jannis har jobbat med foto i över 40 år. Nu jobbar han med korta filmer, som med humor fångar uppmärksamhet och ger tittarna insikter.


Olle Leckne

Olle är entreprenör och känd av många som LinkedInexpert. Han hjälper säljare sälja mer med LinkedIn som säljverktyg och Social selling. Olle är uppskattad föredragshållare och inspiratör för hur man kan uppnå enastående resultat genom sitt personliga och professionella nätverk.


Teamet

Vi jobbar i team med tjänster som utgår från uppdragsgivarens behov.

Behoven tillmötesgås genom en nätverkslösning*. Där den kreativitet som uppstår i mötet mellan olika branscher och kulturer kommer uppdragsgivaren till gagn.

*) I vårt nätverk finns personer med kompetenser som är ledande inom sin nisch.


— SPACER —

Det här är kul, så jag vill se videona från början