[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ font_style=”normal” font_color=”%23ffffff” font_shadow=”dark” width=”300″ line_height=”27″]Här knyter vi ihop det strategiska målgruppsarbetet med det praktiska hantverket, att bearbeta målgruppen i nätverket.[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]
Reflektion: Tänk om dina kunder och potentiella kunder finns i ditt eget nätverk. Vad skulle då bli möjligt!?
[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”460″]Målgrupp är den du ställt in siktet på i dina marknadsförings- och försäljningsaktiviteter.
- Vem som ingår i den publiken beror på dina mål
- De företag och individer som med största sannolikhet kommer att köpa av ditt företag
Det är en grupp lovande prospekt du vill omvandla till lönsamma kunder.
[/text_block]