[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ font_style=”normal” font_color=”%23ffffff” font_shadow=”dark” width=”300″ line_height=”27″]Hur du kan spara tid genom att använda LinkedIn för leadsgenerering.[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]
Nykundsbearbetning: Genom alla tider har företag sökt kontakt med nya kunder. Leads är de företag och personer man tror är intresserade av av ens tjänster innan de blir kunder.
[/text_block]
[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”460″]Vid traditionell nykundsbearbetning köpte man listor med telefonnummer och e-postadresser med förhoppningen om att kunna kontakta dem och sälja in sina produkter. Vid leadsgenerering på LinkedIn kan söka inom din målgrupp och hitta många leads. Sedan du undersöka personernas intressen genom att läsa deras LinkedIn profil och på så vis öka sannolikheten att det är rätt person att kontakta.[/text_block]