
[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold” font_color=”%23ffffff”]Frågeformuläret hjälper dig att identifiera din idealkund.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold” font_color=”%23ffffff”]Lycka till med att bygga upp en riktigt bra beskrivning av din målgrupp och idealkund.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold” font_color=”%23ffffff”]Ju mer specifikt idealkunden är beskriven, desto mer framgångsrik kommer kampanjen att bli.
[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold” font_color=”%23ffffff”]Svar som ”alla”, ”företagare” eller ”någon inom marknadsföring” är inte vara tillräckligt specifika för att ge önskade resultat.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold” font_color=”%23ffffff”]Tänk igenom vilka personer du verkligen gillar att arbeta med. De är oftast dina bästa kunder ur ett ekonomiskt perspektiv.[/text_block]

[op_liveeditor_element data-style=””]
”De flesta professionella beslutsfattarna finns på LinkedIn. Flertalet är öppna för kontakt. 84% söker på LinkedIn när de ska köpa.”
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
Olle Leckne, apropå fler affärer på LinkedIn
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
