Säljarens nya roll

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]

Reflektion: Hur ofta Googlar du innan ett köp?

[/text_block]

Om denna kurs

[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”460″]Hur blir det affärer?

Den traditionella säljarbetet har huvudsakligen handlat om att söka upp och bearbeta kunder tills de köper.

Idag har köparen mer kontroll och kan själv söka fram mycket information.

Det gör att säljare (och marknadsförare) måste förändra hur de jobbar.

 

 

[/text_block]

Ställ dina frågor här:

4 reaktioner på ”Säljarens nya roll”

    1. Hej Ulrika, inMail är LinkedIns premium tjänst för kommunikation mellan medlemmarna. Det finns flera fördelar med inMail: svarsfrekvensen är hög, det är som att skicka ett meddelande med sin profil i presentförpackning och rosett, inMail kan man skicka till vem som helst och inte bara till man är connectad med. Om du går kursmodulen Mötesbokning med inMail så blir det tydligt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

*

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.