![](images/wpspin_light.gif)
Vi har sedan 2013 utvecklat tre effektiva sätt att kontakta beslutsfattare i nätverket. De uppsökande, engagerande och uppfångande kontaktsätten på LinkedIn ger bra och mätbara resultat. Tillval finns att uppgradera från ett till alla tre sätten för fler och rätt affärer.
![](images/wpspin_light.gif)
UPPSÖKANDE SÄTTET
15 000 kr/mån
Bäst för B2B företag som behöver fler leads och kundmöten
INNEHÅLL:
- Lär känna din kund närmare med målgruppsenkät & make my persona
- Linkedinprofilgranskning & uppdatering
- Designa personliga meddelanden
- En beskrivning av kundens problem som är bättre än vad de själva kan
- Kundresa med värdeerbjudande
- Plattform för dagligt samspel i den digitala säljprocessen
- Selling socially e-kurs med 16 kursmoduler tillgängliga i smartphone
ENGAGERANDE SÄTTET
+10 000 kr/mån
Bäst vid evenemang för att engagera fler i affärerna och nätverket
INNEHÅLL:
- Genomgång inbjudna, anmälda, läsekrets, följare & nätverk samt influencers och experter
- Målorientering, klargörande av motivation och engagerande beteenden
- Designa kundresa för evenemang
- Inventering av befintligt content
- Genomgång av sales navigator saved searches, leads och notifications
- Uppgradering av plattform för samspel i den digitala säljprocessen
UPPFÅNGANDE SÄTTET
+10 000 kr/mån
Bäst att vara uppmärksam på köpsignalerna och sälja digitalt i realtid.
INNEHÅLL:
- Målorientering och rigga tillgänglighet för realtidssälj
- Genomgång av sales navigator saved searches, leads och notifications
- Genomgång och optimering av kundresor och säljsidor
- Möta kunderna digitalt med social selling i takt med deras köpprocess
- Engagera med insikt i personliga meddelanden
- Kvalificera kunder med partnerskapspotential
- Förberedande av säljaktioner för utvalda triggers i plattformen
![](images/wpspin_light.gif)