Hur det blir affärer i nätverk – konverteringar
Upptäck hemligheten bakom framgång på LinkedIn! Om du vill veta mer om hur man gör försäljning i detta nätverk, är det dags att ta reda på de osynliga.
Ett vanligt sätt, som många tror ger affärer, är att skriva och publicera inlägg i sitt nätverk. Kruxet är att din målgrupp kanske inte nås då. Då är det synd att lägga tid på något som skulle kunna fungera bättre, eller hur.
Här får du hjälp av Fredrik och Olle att blir mer framgångsrik på Linkedin:
Några saker som Olle berättar om i videon
- Hemligheten på LinkedIn som de flesta inte känner till
- Hur du blir synlig, sökbar och köpbar
- Varför du bör bli bra på copywriting för att lyckas på LinkedIn
- Två ord som du bör undvika i din profil, eftersom de stöter bort många kunder
- Hur sponsrat content kan ge 12 gånger insatsen
- En viktig nyhet på Linkedin som ger dig ytterligare ett sätt att nå fler potentiella kunder
- En sak du bör använda i din egen profil som ökar förtroendet för dig
- Vilken strategi är bäst: Hålla det mesta av kommunikationen på LinkedIn eller driva potentiella kunder till hemsidan för konvertering?
- En viktig nyhet på LinkedIn som ger dig ett nytt sätt att nå fler kunder
- Hur företagets medarbetare är en av nycklarna för framgångsrikt leadsarbete på Linkedin
- De nya knapparna på Linkedin: Vilken ger en starkare köpsignal?
- Två verktyg som Olle rekommenderar för att få kontroll på leadsarbetet